Data e postimit: 2014-04-29 20:00:01
Lexime: 15748
Para Pasqyrës së dëshirave
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Dëshira më e madhe në jetë
Autori: Rei Rei
Shkolla: Mësenjtorja e parë shqipe
Klasa: 7c the best
Qyteti: Korçë
E-mail: blablabla@yahoo.com


Kur jemi para pasqyres shohim shembellimin tone , por nese ndoghemi para pasqyres se deshirave do te shohim deshirat tona.Cdokush do te donte ta kishte nje te tille.Deshira me e madhe e jetes time,do te ishte te shihja te ardhmen time.Do doja te shihja vendimet e marra ne jete .Nese do te kisha bere nje gabim ,do perpiqesha ta rregulloja ne te ardhmen .Ndersa nese do te kisha ecur ne hapat e duhur do te vazhdoja rrugen qe me priste perpara me koken lart.Dhe pikerisht kjo ecje me koken lart do te plotesonte deshirat e mia ne jete.

Vepra te ngjashme
Autori: besila · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyra
perpata pasqyres ne mund te shohim veten tone kurse perpara pasqyres se deshirave shohim ate qe deshirojme apo ate qe kemi ne mendje .Psh nje djale 12 vjecar enderromte te behej futbollist dhe doli perpare pasqyres se deshirave dhe e shikoi veten si nje ...
Autori: megi hasrama · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyrat
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shikon shembellimin tend ndersa pasqyra magjike ti shikon ate qe te mungon.psh.rejsi nje djal 8 vjecar e kishte humbur familjen gjate luftes ne kosov dhe kish m...
Autori: Dani Dan · Lloji: Ese informuese · Tema: Ema Bovari
A ekziston ende dikush si Ema Bovari ne ditet e sotme? Ema Bovari ishte nje grua e cila donte me te miren per veten e saj. Ajo zgjodhi Sharlin per burre si kandidatin me te mire, ajo e zbukuronte shtepine e kopshtin me trendafila. Donte te vishej sa...
Autori: Eduart Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj.....
Autori: adonit darsi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: me i rritur
SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOGEL PER PRINDERIT E MI...NUK DUA NESE UNE JAM NE KLASE TE 7 NUK DO TE THOTE QE JAM I VOGEL...DUHET TE MBAJ PERGJITHESITE E MIA ..DUHET TE JEM ME I PJEKUR......
Autori: Delila Aliko · Lloji: Poezi personale · Tema: Ti
Ej, ti me fal qe te lendova, qe u mbeshteta tek ti dhe vertete te besova. Me mbeti dicka ajo ishte pse-ja. Ne na lidhte vec interesi pas neteve te erreta deshiroja pikerisht te vinte mengjesi. Nese do t'me jepej mundesia, koken ta ktheja, d...
Autori: sndi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjithe jeten rendim te realizojme endrrat tona
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjithe kohes ne mendojme per ate c'ka do te vije ne te ardhmen jo per ate qe jetojme.ka njerez qe kane shume endrra ,deshira por nuk mund t'i realizojne per shk...
Autori: Kevi Gjata · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dallget e jetes.
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mundesi jete ishte te kapesha per nje dege te holle peme dhe ashtu bera per te qendruar aty per disa kohe qe per fatin tim te mire ajo dege ishte mjafueshem e ...
Autori: ADA · Lloji: Ese filozofike · Tema: JETA E NJERIURT
JETA E NJERIUT ESHTE E NDERTUAR MBI VUAJTJE MBI MBI GEZIME ,POR AMA JO VETEM MBI KETO DYJA POR EDHE MBI DESHIRA DHE PASIONE NJE FILOZOF KA THENE SE DESHIRAT DHE PASIONET JANE SHKATRUES PER NJERIUN ME E MIRA ESHTE TE SHMANGIM DESHIRAT PASINET DHE VESET P...
Autori: Elham Torba · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja
Si cdo njeri tjeter edhe une e perfytyroj te ardhmen time me ndryshime masive. Nje te ardhme te rrethuar nga te gjitha anet me teknologji. Ku qenia njerezore do te pesoj ndryshime te shumta. Si fillim do te ndrushoj stili i jeteses duke filluat nga ushqim...
Autori: Elham Torba · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja
Si cdo njeri tjeter edhe une e perfytyroj te ardhmen time me ndryshime masive. Nje te ardhme te rrethuar nga te gjitha anet me teknologji. Ku qenia njerezore do te pesoj ndryshime te shumta. Si fillim do te ndrushoj stili i jeteses duke filluat nga ushqim...
Autori: medina shijaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Ne jete nuk ke vetem lumturi. Ato qe mendojne se per nje gabim jeta e tyre ka marre fund e kane gabim ,jeta eshte perpara . Nese te ka shkuar ters dicka qe ke nisur te besh mos thuaj se ka marre fund, jeta vazhdon akoma.Nese dikush te ka refuzuar mos...
Autori: Era Milo · Lloji: Ese filozofike · Tema: imagjinata
Na ndodh shpesh te humbasim ne boten e kujtimeve , te sjellim ne mend kohen e femijerise . Para syve , me kalojne njerezit e mi te dashur , ata qe jane , por edhe ata qe nuk jetojne me . Copeza ngjarjesh , aventurash , lojrash...Ashtu , e perhumbur , e ...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Perendimi
Kur shikon perendimin e diellit te duket sikur je ne enderr. E pra,edhe me mua keshtu ndodh. Cdo fundjave ngjitem ne tarrace bashke me tim vella e shohim perendimin e diellit. E teksa perpiqem te shkruaj vargje shoh bukurite e natyres,perendimin e diellit...




Komentet e fundit!

Emri: tea trifoni
Email: eriseldi54@gamil.com
Komenti: uaaaaaa sa kot!!!!!!!!po ju them te gjitheve qe kjo eshte faqja me kot qe kam pare ndonjehere!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!1:

Emri: ana.ana
Email: elina-el@hotmail.com
Komenti: sa bukur/

Emri: klodiasn
Email: kodra.klodian@yahoo.com
Komenti:

Emri: http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Para+Pasqyr%C3%ABs+s%C3%AB+d%C3%AB
Email: hirave/2386@yahoo.com
Komenti:

Emri: Xhoi
Email: Xhoi123@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur por ta kishe zgjeruar me shume gjithsesi bravo👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🏆🏆🏆

Emri: anonim
Email: anonim@yahoo.com
Komenti: Bravoo shmmm

Emri: Xhoana Gjana
Email: xhoanagjana@yahoo.com
Komenti: NESE DO TE SHIKOJE TE ARDHMEN , CFAR KE BERE ? SI E KE BERE ? ATEHERE KUR TA JETOJE ATE NUK DO TE KISHTE ME ATO NDJENJA DHE EMOCIONE QE DO TE KISHIM KUR DO TE NDODHNIN NJERA PAS TJETRES DO TE ISHTE SHUM KOT,,,ZAKONISHT NJERZIT DUKE MENDUAR PER TE ARDHMEN HARROJNE TE TASHMEN ATE TE CILEN PO E JETOJNE. . .

Emri: anonim
Email: anonim@yahoo.com
Komenti: shum mir por mund ta kishe zgjeru ma shum me kupton por gjithsesi bravo!!

Emri: aksda
Email: reirei@yahoo.com
Komenti: o bishe kjo seshte ese -_-

Emri: dea
Email: dea@live.com
Komenti: flm me bere shme pun


Emri: sh
Email: arta@yahoo.com
Komenti:

Emri: zgj
Email: sahsajh@asl.com
Komenti: kottttttttt fare

Emri: si muuut
Email: hyubuvt@yahoo.com
Komenti:

Emri: thnx
Email: gyvb@yahoo.com
Komenti:

Emri: alma
Email: nevila2002hamja@live.com
Komenti: kot fare

Emri: enesbyberi
Email: enesbyberi2003@hotmail.com
Komenti: pa lidhje nk esht por esht shum e shkurter

Emri: ????
Email: ????@GMAIL.COM
Komenti: HAJDE MO

Emri: ???
Email: ???@ yahoo.com
Komenti: Bukur

Emri: anonim
Email: stela.nazaj@yahoo.com
Komenti: kot fare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com